Τον προηγούμενο μήνα Φεβρουάριος 2019 Τον επόμενο μήνα
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
week 5 1 2 3
week 6 4 5 6 7 8 9 10
week 7 11 12 13 14 15 16 17
week 8 18 19 20 21 22 23 24
week 9 25 26 27 28
Κανένα γεγονός

Κέτσαρι - Συνταγή Γιογκικής Διατροφής

Το κέτσαρι είναι μια πλήρης τροφή, φιλική για όλο το πεπτικό σύστημα.

Η συνταγή είναι για 4 μερίδες:

• 1 φλυτζάνι ρύζι μπασμάτι • 1 φλυτζάνι σπασμένα φασόλια muhg (αλλιώς λέγονται φασολάκια Καλαμάτας ή ροβίτσα) ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλο όσπριο όπως φάβα • 1 κουτάλια της σούπας βούτυρο ghee (ο αφρός του βουτύρου, το βρίσκετε στα βιολογικά μαγαζιά) ή εναλλακτικά χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο • 1/4 κουταλιά της σούπας σπόροι κύμινου (το βρίσκετε σε μαγαζιά με μπαχαρικά και βότανα) • 1/4 κουταλιά της σούπας σπόροι σιναπιού ή αλλιώς μουστάρδας (το βρίσκετε σε μαγαζιά με μπαχαρικά και βότανα) • 1/4 κουταλιά της σούπας κιτρινόριζα ή κουρκούμη (το βρίσκετε σε μαγαζιά με μπαχαρικά και βότανα) • 1/4 κουταλιά της σούπας ορυκτό ή θαλασσινό αλάτι • 1 φλυτζάνι νερό

 

Εκτέλεση

1) Βράζετε το ρύζι και τα μουσκεμένα όσπρια σε ξεχωριστές κατσαρόλες. 2) Σε μια κατσαρόλα με μέτρια φωτιά ζεσταίνουμε το ghee ή το ελαιόλαδο και προσθέτουμε τους σπόρους σιναπιού και κύμινου. Ανακατεύουμε μια στιγμή, μέχρι οι κόκκοι να «σκάσουν».3) Προσθέστε το ρύζι, τα όσπρια, την κουρκούμη και το αλάτι, και ανακατέψτε καλά μέχρι ν' ανακατευτούν με τα άλλα μπαχαρικά.4) Προσθέστε το νερό και αφήστε το να πάρει βράση. Το βράζουμε για 5 λεπτά ξεσκέπαστο, ανακατεύοντας κατά διαστήματα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι η υφή του φαγητού είναι παχύρευστη (ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ στερεού και σούπας).

 

Πηγή: http://www.dromostherapeia.gr/ , έχουν γίνει μικρές προσαρμογές